Kam v Praze 

Bob a Bobek – tváře dopravy v Praze

Bob a Bobek. Právě tyto kreslené postavičky, které jsou proslavené napříč mnoha generacemi, se právě stávají tvářemi dopravního podniku v Praze.
V rámci kampaně, která byla spuštěna na začátku prosince, budou po dobu tří let učit cestující slušnému chování při využití městské dopravy.

Vzhledem k čím dál častějším případům neslušného chování v rámci MHD se dopravní podnik rozhodl, že v rámci kampaně představí hlavní témata, která jsou hlavními důvody, proč využití městské dopravy je pro mnoho lidí nepříjemným zážitkem. Společnost, která ročně přepraví více než miliardu osob a čítá téměř 11 tisíc zaměstnanců, si dala za cíl, aby byli cestující vice ohleduplní a přeprava tak plynulejší.

Jedním z „nešvarů“ je například nerespektování svého okolí. Ať už jde o to, že jsou tací, kteří neuvolní sedadlo starším cestujícím, nebo obtěžují své okolí hlasitou hudbou. Dle vedoucí oddělení marketingu, Soni Kemrové, je kampaň cílená především na děti. Pomocí ilustrací má přispět k vychování generace lidí, kteří budou mít pevně dané základy slušného chování. Z toho důvodu je v provozu také aplikace, kde se děti mohou těmto způsobům naučit. Dospělí si u ní ovšem zábavu užijí také a dozví se, jak sami mohou přispět k lepší atmosféře v MHD.

Mezí témata kampaně patří také slušné chování k zaměstnancům dopravního podniku, k dětem a ostatním cestujícím. Za cíl si dopravní podnik zvolil zvýšení bezpečnosti, pozitivní vnímání revizorů a ostatních zaměstnanců dopravního podniku a vychovat tak generaci, která bude vědět, co se sluší a patří.

Odměnou nám za to pak bude bezpečná a příjemná jízda.
Více informací naleznete na stránkách www.dpp.cz.

OnlinePraha na Facebooku
  • 2
    Shares

Related posts

Leave a Comment